خبرجدید

علیرضا رضا به کشورهلنددعوت شد . استعدادیابهای هلندی علیرضارضایی کاپیتان نونهالان سایپارا جهت شناخت بیشتر و انجام تستهای خود به هلنددعوت کردند علیرضا به مدت دوهفته در هلندخواهدبود و سپس به ایران و تیم خودبرمیگردد . برای علیرضا رضایی که به مدت چهار سال هست که درباشگاه سایپا فعالیت میکند و دررده سنی زیرسیزده سال و زیرچهارده سال و زیرپانزده سال کاپیتان سایپا بوده است آرزوی موفقیت میکنم . سازندگی درسایپا هنوز  ادامه داره ......

یک خبرخوب برای بچه های آکادمی 313

پس از تلاشهای فراوان و پرداخت هزینه های زیاد و متفاوت بالاخره مجوز تیم باشگاهی برای آکادمی صادرشد . ماجهت شرکت در مسابقات تهران اجازه شرکت پیداکردیم و درفصل آینده در رده نونهالان ودرلیگ برتر حوزه جنوب غرب و شمال غرب شرکت خواهیم کرد .

نام تیم : یاران عبدی 313 میباشد . دراین رابطه اززحمات آقای خبیری سپاسگزارهستیم .برای تقویت و بازسازی و ادامه حضورموفق دربازیهای باشگاهی هیئت مدیره باشگاه با نظراینجانب معرفی و فعالیت ایشان شروع شد .

اعضا هیئت مدیره : آقای محسن خبیری.آقای شیخی.آقای کرمزاده .آقای براتی .آقای مهدیزاده . درصورت حضورفعال وپرثمر اولیامحترم ازحضورایشان استقبال میکنیم . به دنبال یک اسپانسرهستیم تا بتوانیم باقدرت بیشتردربازیهاشرکت کنیم .

تمرینات درمنزل

سلام . درمواقعی که بین تمرینات متظم باشگاهی فاصله می افتد بازیکنان باید به تمرینات اختصاصی روی بیاورند .

1- دویدن جاگینگ حداقل 15 تا 20 دقیقه 

2- زدن همزمان روپایی و روی زانو و کنترل ضربه سر حداقل ده دقیقه

3- انجام تمرینات اینتروال شامل تمرینات سرعتی و استقامتی

4- تمرینات حمل توپ ازبین موانع 

تمرینات زدن توپ با بغل پا و روی پا و بیرون پا به دیوار .اگر بازیکن دیگری به همراه شمامیباشد باهم دیگرکارکنید بهتراست .

5- اگر فضای تمرین دارید تمرین زدن چیپ و ارسالهای کوتاه و بلند و احیانا زدن شوت به دروازه خیلی خوبه .

یادتون نره حتما دربین تمرینات از انجام حرکات کششی غافل نشید .

پیام برای بازیکنان زیرپانزده سال سایپا

سلام بچه ها . ازاینکه امسال رو باشما سپری میکنم خیلی خوشحال هستم هرچند درچندبازی درحدانتظارنبودیم و متاسفانه نتایج دلخواه نگرفتیم ولی تیم خیلی خوبی ساختیم و دربین تیمهای مطرح تهرانی روی تیم ما حساب ویژه ای بازکرده اند .این درحالی هست که تیمهای مطرح تهرانی در زمین خودشان هم از بازی باشماوحشت دارند . مادر تیم امسال خود از مربیان خوبی استفاده میکنیم که جزوبهترین های فوتبال ایران هستند . انشاالله دربازیهای آینده علاوه برنمایش یک فوتبال خوب باید نتایج خوب هم بدست آوریم . 

حضورعلیرضاجعفریان و  آریااصغری دربین بازیکنان اعزامی به کره جنوبی و حضور علیرضارضایی و علیرضا احسانی فر و محمدعلیزاده وسهیل لشگری و سیناسلمانی و علی اصغرشیخ الاسلام در تیمهای منتخب ملی نشاندهنده خوب بودن شما و کادرخوبتان هستش .امیدوارم بازیکنان بیشتری به اردوهای منتخب و تیم ملی دعوت شوند .